• Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Logo

Πλοήγηση
  • Αρχική
  • Ναυπακτία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Φώτο-shooting
    • επι του πιεστηρίου
  • Επικαιρότητα
    • Περιφέρεια
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Απόψεις
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Σκίτσο
    • Social Media
    • Οικονομία
    • Σάτιρα
    • Υγεία
    • Τέχνες
    • The Menteni News
  • Πρόσωπα
  • Προτάσεις
    • Βιβλίο
    • Ταινία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Αποδράσεις
  • Πολιτισμός
    • Δράσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Βόλεϊ
    • περισσότερα
  • Blog

Ιόνια Οδός:Τα έργα ξεκίνησαν – Τα εργοτάξια από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα

22/01/2014 | 0 σχόλια
Περιφέρεια Επικαιρότητα Κύριο Θέμα

ΙόνιαH επανεκκίνηση έφτασε και στην Ιόνια Οδό! Τα θετικά νέα φτάνουν και στο μεγαλύτερο οδικό έργο της Ηπείρου (και της Δυτικής Στερεάς) καθώς βρισκόμαστε σε  φάση πλήρους προετοιμασίας.

Στις αρχές του 2016 η απόσταση Αντίρριο-Ιωάννινα θα γίνεται σε διάστημα περίπου 90 λεπτών σε ένα ασφαλές κλειστό αυτοκινητόδρομο Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις όχι μόνο στην περιοχή αλλά σε όλο το δυτικό τμήμα της χώρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες που συνέλεξε το ypoodomes.com από την εταιρεία διαχείρισης το πλάνο των εργασιών τρέχει πλέον με μεγάλες ταχύτητες. Αυτή την εποχή «κλείνουν» οι συμφωνίες με τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια.

Το έργο έχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα και πρέπει τον Δεκέμβριο του 2015 (με μία ανοχή 2-3 μηνών να έχει ολοκληρωθεί. Από αυτό το χρονοδιάγραμμα εξαιρείται μόνο η διέλευση της Κλόκοβας που όμως ακόμα και αν τελικά επιλεγεί η κατασκευή σήραγγας θα καθυστερήσει περίπου κατά ένα έτος.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com τα εργοτάξια που έχουν στηθεί κατά μήκος της Ιόνιας Οδού, του οδικού άξονα που ξεκινά από το Αντίρριο και καταλήγει στην είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων είναι 4:

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ  «ΕΥΗΝΟΣ» (Χιλιομετρική Θέση) ΧΘ0-ΧΘ76,7: Είναι στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού και θα κατασκευάσουν και την διέλευση της Κλόκοβας (ανάλογα με την απόφαση του ΣτΕ που αναμένεται). Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνεται και το ήδη κατασκευασμένο τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (η μεγάλη παράκαμψη Αγρινίου).

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ» ΧΘ76,7-ΧΘ145,7: Είναι το κεντρικό τμήμα και ίσως το πιο σημαντικό. Ενώνει την Ιόνια Οδό με τον επίσης υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Θα κατασκευαστεί μεταξύ άλλων ο ανισόπεδος κόμβος Αμβρακίας, η γέφυρα Μενιδίου (όπου θα βρίσκεται το εργοτάξιο) στην περιοχή Σύκουλα.

Στο 96οχλμ στην περιοχή Τούμπανο βρίσκεται το λατομείο που θα λειτουργεί για την παραγωγή ασφαλτικών και σκυροδέματος. Αυτό το τμήμα περιλαμβάνει και την παράκαμψη Άρτας.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ» ΧΘ145,7-ΧΘ170: Πρόκειται για ένα μικρότερο τμήμα που λόγω του ορεινού ανάγλυφου κρίθηκε απαραίτητο. Εδώ θα κατασκευαστούν πιο σημαντικά τεχνικά έργα όπως σήραγγες και γέφυρες.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ» ΧΘ170-ΧΘ190: Το βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που «κουμπώνει» με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού στην νότια είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων. Εδώ θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερα τεχνικά έργα και θεωρείται το δυσκολότερο από όλα τα τμήματα που θα κατασκευαστούν.

Στα ευχάριστα προσθέτουμε πως δεν υπάρχουν ιδιαίτερες εκκρεμότητες με την αρχαιολογική υπηρεσία και τις περίφημες απαλλοτριώσεις που λόγω της τρίχρονης παύσης έχουν διευθετηθεί σχεδόν στο σύνολο τους.

 

πηγή: ypodomes.com

Facebook2Twitter2Google+0EmailLinkedIn0
banner mouchtourisins

Tags: δρόμοςΑντίρριοΙονία ΟδόςΙωάννιναεργοτάξιο

Σχολιάστε Cancel Reply





Τελευταία άρθρα

  • Εκδήλωση του 3ου Γυμνασίου: «Κύπρος του Αγώνα και της Θυσίας»

    29/03/2014 - 0 σχόλια
  • Με το συνδυασμό του Θ.Παπαθανάση η Κ.Μπισμπίκη

    29/03/2014 - 7 σχόλια
  • Θεσμικές και νομικές εκτροπές Δήμου Ναυπακτίας

    29/03/2014 - 0 σχόλια

Σχετικά άρθρα

  • Αλλαγές στην κατανομή των εδρών

    23/03/2014 - 1 σχόλιο
  • Εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι για τον άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο

    22/02/2014 - 0 σχόλια
  • Εγκρίθηκαν οι Περιβαλλοντικοί Όροι για την «Ενίσχυση υδροδότησης Δήμου Ναυπακτίας»

    05/02/2014 - 0 σχόλια
sponsors
theoin
multiramains
kekalfa
stathatosb
kotsovolosb
theoin

είπαν…

  • Όλοι θα θέλαμε να ψηφίσουμε τον καλύτερο,αλλά δυστυχώς δεν είναι ποτέ υποψήφιος. Frank McKinney

διαβάστε περισσότερα...

διαφημίσεις
triantsot
anthonasins
loukopb
pavlouins
melkonb
smpoukisb
ekloges14
 
Χαρτί & Καλαμάρι
 

τελευταία άρθρα

  • Εκδήλωση του 3ου Γυμνασίου: «Κύπρος του Αγώνα και της Θυσίας»

    29/03/2014 - 0 σχόλια
  • Με το συνδυασμό του Θ.Παπαθανάση η Κ.Μπισμπίκη

    29/03/2014 - 7 σχόλια
  • Θεσμικές και νομικές εκτροπές Δήμου Ναυπακτίας

    29/03/2014 - 0 σχόλια
  • Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβούλιου Δωρίδας για τη δολοφονία του υπαρχιφύλακα στις φυλακές Μαλανδρίνου

    29/03/2014 - 0 σχόλια
  • Xωρίς κεντρικά δελτία ειδήσεων απόψε σε MEGA, ANT1, Alpha, STAR και ΣΚΑΪ

    29/03/2014 - 0 σχόλια
  • Γιατί αλλάζει η ώρα την Κυριακή;

    29/03/2014 - 0 σχόλια
  • Από τις 4 έως τις 6 Απριλίου το bazaar για τη «Φλόγα» στο Φετιχέ Τζαμί

    29/03/2014 - 0 σχόλια

facebook

εκλογές 2014

  • Με το συνδυασμό του Θ.Παπαθανάση η Κ.Μπισμπίκη

    29 Μαρτίου 2014 10:49 μμ
  • Ο B. Χατζηλάμπρου στη Ναύπακτο (φωτο)

    29 Μαρτίου 2014 3:07 μμ
  • Δώρα Μελίστα: Νέα υποψηφιότητα για την «Ανανέωση και Δημιουργία»

    29 Μαρτίου 2014 12:33 μμ

πρόσφατα

  • Εκδήλωση του 3ου Γυμνασίου: «Κύπρος του Αγώνα και της Θυσίας»

    29 Μαρτίου 2014 11:01 μμ
  • Με το συνδυασμό του Θ.Παπαθανάση η Κ.Μπισμπίκη

    29 Μαρτίου 2014 10:49 μμ
  • Θεσμικές και νομικές εκτροπές Δήμου Ναυπακτίας

    29 Μαρτίου 2014 10:34 μμ

αναζήτηση

ekloges14

χρήσιμα

  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Blog
  • Αρχική

αρχείο

© 2013. Κατασκευή - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας: EnterNet