Συνεχίζεται η αντίστροφη μέτρηση του ypodomes.com μέχρι να φτάσουμε στο τέλος Μαρτίου όπου υπάρχει η γνωστή δέσμευση για λειτουργία όλου του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας (έστω με ελλείψεις) και όσο πλησιάζουμε τόσο το «θερμόμετρο» ανεβαίνει.

Στις αρχές κάθε μήνα θα βλέπουμε τι έχει γίνει, τι περιμένουμε και τι απομένει. Τώρα αρχές Αυγούστου είμαστε 8 μήνες πριν την ολοκλήρωση των δρόμων. Τι γίνεται όμως; που είμαστε σήμερα;

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Τα έργα προχωρούν και όλα δείχνουν ότι τα δύσκολα τέλειωσαν. Αυτή την εποχή δουλεύονται και τα τμήματα των εμπλοκών με το σιδηρόδορομο. Πριν λίγες μέρες υπεγράφη το Μνημόνιο Συναντίληψης και σε μερικές μέρες θα έχουμε την πρώτη παράδοση σε λειτουργία στο τμήμα Κόρινθος-Κιάτο, ενώ θα λειτουργήσουν και οι Σήραγγες στο Δερβένι Κορινθίας. Το έργο δείχνει να έχει ξεπεράσει τα προβλήματα του.

Στα θετικά η συνεχής εργοταξιακή κάλυψη τουλάχιστον μέχρι το Διακοπτό που δείχνει ότι με τις απαλλοτριώσεις λίγο-πολύ τελειώσαμε ενώ υπήρξε συμφωνία και με το Δημόσιο για την ολοκλήρωση του έργου. Στην πρόοδο είμαστε περίπου στο 78%.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ
Εδώ τα πράγματα είναι εύκολα άλλα δύσκολα. Πρακτικά τα έργα είναι σχεδόν ολοκληρωμένα και απομένουν οι συνδέσεις με τον αυτοκινητόδρομο εκατέρωθεν. Τα δύσκολα έχουν να κάνουν με κάποιες αποζημιώσεις που ζητά ο κατασκευαστής και την υπογραφή του μνημονίου συναντίληψης που προς το παρόν δεν έχει υπογραφεί. Πρόκειται για έργο το οποίο δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Το 95% της προόδου τα λέει όλα.

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Εδώ τα έργα προχωρούν καλά, είμαστε πάνω από το 78% και η αισιοδοξία περισσεύει. Η Σήραγγα Κλόκοβας «ξετρυπήθηκε» ενώ όπως όλα δείχνουν θα έχουμε ως πρώτο τμήμα στην κυκλοφορία από τον Κουβαρά μέχρι την Αμφιλοχία που μαζί με την παράκαμψη Αγρινίου, δημιουργούν ένα συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 60χλμ. Προς το τέλος του χρόνου αναμένεται η λειτουργία και στα τμήματα Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο και Φιλιππιάδα-Πέρδικα. Τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις εξακολουθούν σε ποσοστό 14% και τα μεγαλύτερα θέματα είναι στο Αβγό (2.7χλμ), στο Κρίκελο (3χλμ) στο Μενίδι (1χλμ) και στη Ρίζα (1.4χλμ).

Η παράδοση για τον Μάρτιο του 2017 δείχνει να έχει κερδηθεί και μάλιστα γίνεται προσπάθεια μέχρι τότε να έχει λειτουργήσει και η Σήραγγα Κλόκοβας (αντί για τον Αύγουστο του 2017).

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ
Εδώ τα έργα προχωρούν πιο ανεμπόδιστα και πάμε με καλούς μηνιαίους ρυθμούς. Είμαστε λίγο κάτω από το 80% και ο αγώνας δρόμου συνεχίζεται. Το τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα πάει για αυτοτελή παράδοση τον ερχόμενο Μάρτιο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΣ ΜΟΡΕΑΣ
Εδώ μας έμειναν τα …ψιλά. Με το βασικό άξονα Κόρινθος-Καλαμάτα και το Λεύκτρο-Σπάρτη να λειτουργούν όλα δείχνουν καλά. Τον Ιούλιο παραδόθηκε ο Α/Κ Μεγαλόπολης  ενώ για τον Οκτώβριο περιμένουμε και το τελευταίο τμήμα που δεν είναι άλλο από την Περιφερειακή Καλαμάτας.

Νέο ραντεβού, στις αρχές Σεπτεμβρίου για τη συνοπτική ματιά στην αντίστροφη μέτρηση για τους υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομους.

πηγή: ypodomes.com

Share on Facebook2Tweet about this on TwitterShare on Google+0Email this to someone
 
 

1 Σχόλιο

Αφήστε το σχόλιό σας

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί.