• Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Logo

Πλοήγηση
  • Αρχική
  • Ναυπακτία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Φώτο-shooting
    • επι του πιεστηρίου
  • Επικαιρότητα
    • Περιφέρεια
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Απόψεις
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Σκίτσο
    • Social Media
    • Οικονομία
    • Σάτιρα
    • Υγεία
    • Τέχνες
    • The Menteni News
  • Πρόσωπα
  • Προτάσεις
    • Βιβλίο
    • Ταινία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Αποδράσεις
  • Πολιτισμός
    • Δράσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Βόλεϊ
    • περισσότερα
  • Blog
 
 

Έρχεται ο μεγαλύτερος ποδηλατόδρομος της Ελλάδας;

10/07/2014 | 0 σχόλια
Ελλάδα Επικαιρότητα

ποδήλαταΦανταστείτε: Τα 62,5 χιλιόμετρα της εγκαταλελειμμένης σιδηροδρομικής γραμμής από τους Αγίους Αναργύρους ως το Λαύριο να πάρουν ζωή, να μετατραπούν σε διαδρομή για ποδήλατα και περπάτημα. Αυτή τη μελέτη επεξεργάζεται το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και καλεί το κοινό να απαντήσει σε σχετικό ερωτηματολόγιο.

Οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο, θα συμβάλλουν στην ενσωμάτωση των επιθυμιών και των προτάσεών στον σχεδιασμό. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται ανώνυμα και όλα τα αποτελέσματα θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για ερευνητικούς σκοπούς.

Η περίπτωση της γραμμής Αγ. Ανάργυροι – Λαύριο

Το ερευνητικό πρόγραμμα εστιάζει στην αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών με την μετατροπή τους σε διαδρόμους για περπάτημα και ποδήλατο. Το θέμα έχει δυο σκέλη. Το πρώτο αφορά καθ” αυτά τα διάφορα τμήματα των πρώην σιδηροδρομικών διαδρόμων και τις λύσεις που αρμόζει να δίνονται κάθε φορά ανάλογα με τη γεωμετρία τους, τη θέση τους σε αστικό ή υπεραστικό περιβάλλον, τις κινήσεις που εξυπηρετούν κ.λπ. Το δεύτερο αφορά τη σχέση των πρώην σιδηροδρομικών διαδρόμων με το ευρύτερο περιβάλλον στο οποίο εντάσσονται. Εξυπηρετώντας περπάτημα και ποδήλατο, δηλαδή δυο από τις πιο βασικές συνιστώσες της βιώσιμης κινητικότητας θα μπορέσουν να αποτελέσουν τον κορμό μιας γενικότερης αναπτυξιακής στρατηγικής για τη βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής εμβέλειάς τους; Αυτή προφανώς εξαρτάται από τη σύνδεση του πρώην σιδηροδρομικού διαδρόμου με τα δίκτυα της περιοχής, συγκεκριμένα με τα δίκτυα δημόσιας συγκοινωνίας, αυτοκινήτου, ποδηλάτου και περπατήματος. Η γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική θα εξαρτάται επίσης από τον πλούτο της περιοχής εμβέλειας σε οικονομικές, πολιτιστικές και άλλες δραστηριότητες.

Η συγκεκριμένη έρευνα, θα εξετάσει το σύνολο των εγκαταλελειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών της Αττικής αλλά θα εστιάσει στη γραμμή Αγ. Ανάργυροι – Λαύριο. Η γραμμή αυτή περιλαμβάνει αστικό (εντός του λεκανοπεδίου) και υπεραστικό τμήμα. Συνδέεται με δίκτυα μέσων σταθερής τροχιάς, ποδηλατοδρόμων, περνάει από κέντρα Δήμων, κοντά από σημαντικούς πόλους ενδιαφέροντος και βέβαια συνδέει την Αθήνα με τα Μεσόγεια μια εξαιρετικά γρήγορα αναπτυσσόμενη περιοχή για το περιβάλλον της οποίας διακυβεύονται πολλά. Εκτιμάται λοιπόν ότι από την εξέταση της γραμμής Αγ. Ανάργυροι – Λαύριο θα προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα που θα επιτρέψουν να συνταχθούν κατευθύνσεις και οδηγίες για αξιοποίηση και των άλλων εγκαταλελειμμένων γραμμών της Αττικής και της υπόλοιπης χώρας. Οι κατευθύνσεις αυτές θα εντάσσουν τους πρώην σιδηροδρομικούς διαδρόμους σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για το περιβάλλον, την οικονομική ανάπτυξη και την ευαισθητοποίηση των κατοίκων.

Στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου, βάσει ερωτηματολογίων και μέσω του διαδικτύου, η ερευνητική ομάδα του έργου απευθυνεται στους εν δυνάμει χρήστες του μελλοντικού διαδρόμου για περπάτημα και ποδήλατο για τη διερεύνηση των προθέσεων και των απόψεών τους. Θα φωτιστεί έτσι περισσότερο το τοπίο ως προς τα χαρακτηριστικά και τις επιθυμίες των μελλοντικών χρηστών των πρώην σιδηροδρομικών γραμμών οπουδήποτε στην Ελλάδα.

πηγή: www.iefimerida.gr

 

Share on Facebook11Tweet about this on Twitter2Share on Google+0Email this to someoneShare on LinkedIn0
 
 

Tags: ποδηλατόδρομοςποδήλατομεγαλύτερος ποδηλατόδρομος

Σχολιάστε Cancel Reply





Τελευταία άρθρα

  • Οι δαπάνες των υποψηφίων στο Δήμο Ναυπακτίας, σύμφωνα με τη «Διαφάνεια»

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Ποιοι δικαιούνται θερινή άδεια και επίδομα

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 1ο Ημιμαραθώνιο «Από Φάρο σε Φάρο»

    12/07/2014 - 0 σχόλια

Σχετικά άρθρα

  • Wander by Bicycle: 20 ποδήλατα για το Πανεπιστήμιο Πατρών

    14/04/2014 - 0 σχόλια
  • «Γαλατάς MTB RACE 2014″ στις 22 και 23 Φεβρουαρίου

    17/01/2014 - 0 σχόλια
  • Για να αλλάξει μια πόλη θέλει πείσμα κύριε Δήμαρχε…

    08/01/2014 - 1 σχόλιο

είπαν…

  • Η πρόοδος είναι αδύνατη χωρίς αλλαγή και εκείνοι που δεν μπορούν να αλλάξουν τα μυαλά τους δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτε. George Bernard Shaw (1856-1950)

διαβάστε περισσότερα...

διαφημίσεις
smpoukisb
avancebig
melkonb
lampropoulos BANNER

τελευταία άρθρα

  • Οι δαπάνες των υποψηφίων στο Δήμο Ναυπακτίας, σύμφωνα με τη «Διαφάνεια»

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Ποιοι δικαιούνται θερινή άδεια και επίδομα

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 1ο Ημιμαραθώνιο «Από Φάρο σε Φάρο»

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Συνελήφθη 42χρονος αστυφύλακας που διακινούσε ναρκωτικά σε κρατητήρια

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Απίστευτο ατύχημα στο Άκτιο (φωτο)

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Συνεδριάζει η Οικονομική Επιτροπή του Δ.Ναυπακτίας

    12/07/2014 - 0 σχόλια
  • Αιτωλοακαρνανία: Από Δευτέρα χρήματα από τον ΕΛΓΑ

    12/07/2014 - 0 σχόλια

facebook

πρόσωπα

  • Ο Γιάννης Καλπούζος έρχεται στη Ναύπακτο και μιλά στο LepantoMag.gr

    19/06/2014
  • Η Λένα Μαντά στο LepantoMag.gr

    28/05/2014
  • Ευθύμιος Ζέλιος: «Ένας Δήμαρχος πρέπει να είναι αγωνιστής»

    16/05/2014

αναζήτηση

αρχείο

χρήσιμα

  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Blog
  • Αρχική

πρόσφατα

  • Οι δαπάνες των υποψηφίων στο Δήμο Ναυπακτίας, σύμφωνα με τη «Διαφάνεια»

    12/07/2014
  • Ποιοι δικαιούνται θερινή άδεια και επίδομα

    12/07/2014
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 1ο Ημιμαραθώνιο «Από Φάρο σε Φάρο»

    12/07/2014
© 2013. Κατασκευή - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας: EnterNet